• Ruilen en retourneren
  • Snelle levering
  • Veilig online betalen
  • Gratis verzending vanaf € 49,95

Veelgestelde vragen

Ruilen en retourneren

  • 1. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Bent u niet tevreden over het aangekochte product of heeft u de verkeerde maat besteld? Dan kunt u uw aankoop binnen 14 werkdagen retourneren. Uiteraard mogen de schoenen niet beschadigd zijn. Dit geldt voor het bovenwerk en ook voor de loopzool.

    U kunt de retourzending afgeven bij een afgiftepunt van de postpakket servicedienst bij u in de buurt. De producten kunnen alleen in de originele verpakking geretourneerd worden. Vergeet niet het ingevulde retourformulier mee te sturen, zodat wij het bedrag op uw rekening kunnen terugstorten. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

    U kunt hier uw retourbrief downloaden.

  • 2. Kan ik mijn product ook terugbrengen in één van de winkels van Schoenenhuis Jan Pas?
    Ja, dit is geen enkel probleem. Vergeet niet het retourformulier mee te nemen, dit is uw bewijs. Wij storten het aankoopbedrag dan terug op de rekening die voor de betaling is gebruikt. Als u de aankoop wilt inruilen voor een ander maat of model is het op dit moment helaas nog niet mogelijk om dit bedrag te verrekenen. Dat betekent dat u uw nieuwe aankoop gewoon contant, met creditcard of bankpasje in de winkel afrekent. Wij hopen binnenkort met een nieuw systeem verandering hierin te kunnen brengen.

Bestellen

  • 1. Hoe kan ik bestellen?

    Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen, klik je op de maat die voor jou juist is. Daarna klik je op de knop “In Winkelmand”. Vervolgens krijg je rechts bovenin je scherm te zien dat je een artikel in jouw winkelwagen hebt staan. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, dan kun je deze op dezelfde manier in de winkelwagen plaatsen. Als je de bestelling wilt plaatsen, klik je vervolgens op de winkeltas rechts bovenin het scherm. Vervolgens kun je rechts onderin op “Bestelling Afronden” klikken. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kunt je de bestelling plaatsen

  • 2. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij jullie?

    Je ontvangt een ontvangsbevestiging per mail zodra je bestelling is voltooid. Ook ontvang je een betalingsbevestiging nadat de betaling is afgerond. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je ook een traceercode waarmee de zending eenvoudig te volgen is in het logistieke proces van GLS.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

    Bestellingen boven de €49,95 worden gratis bezorgd in Nederland.

Betalen